استخدام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مرداد 1400

استخدام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

خبر 20 مرداد 1400:

موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد نسبت به «برگزاری آزمون علمی، مصاحبه و مراحل گزینشی» جهت تأمین تعداد  69  نفر نیروی شرکتی با عنوان خدمتگزار (خدماتی و نظافتی) طبق جدول رشته شغل ذیل، به منظور اشتغال در واحد های تابعه  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی پس از سیر مراحل پبش بینی شده، به عنوان «مجری» اقدام نماید.
مهلت ثبت نام از تاریخ 1400/05/20 لغایت 1400/05/26 می باشد.
توجه: با توجه به متغییر بودن شرایط بهداشتی حاکم بر کشور زمان برگزاری آزمون و توزیع کارت ورود به جلسه پس از کسب مجوزهای لازم از مسئولین مربوطه متعاقبا از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

ردیف محل خدمت تعداد کل
(آزاد و ایثارگر)
مرد زن شرایط احراز
1 واحد های تابعه شهرستان بجنورد 37 نفر 12 نفر آزاد و 4 نفر ایثارگر 16 نفر آزاد و 5 نفر ایثارگر

دارا بودن مدرک تحصیلی
دیپلم یا پیش دانشگاهی

2 واحد های تابعه شهرستان شیروان 20 نفر 8  نفر آزاد و 2 نفر ایثاگر 8 نفر آزاد و 2 نفر ایثارگر
3 واحد های تابعه شهرستان جاجرم 10 نفر 4 نفر آزاد و 1 نفر ایثارگر 4 نفر آزاد و 1 نفر ایثارگر
4 واحد های تابعه شهرستان راز و جرگلان 2 نفر 2 نفر آزاد  

وجه: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت انجام می شود.
نکته: اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:
1- قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.
2- تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است
3- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ....)  با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم  برای کارت بانکی می باشد. مواردی وجود داشته است که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی  نسبت به عدم واریز  مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت.) 
جهت اطلاع از شرایط  عمومی و اختصاصی آزمون قبل از ثبت نام حتما دفترچه راهنمای فراخوان را با دقت مطالعه فرمایید.
نکته مهم: کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از برگزیدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیر اینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتی به وی مسترد نخواهد شد.

شرایط عمومی:

1-2- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران. 
2-2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.  
3-2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. 
4-2- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی حداکثر تا آخرین روز ثبت نام مختص داوطلبین مرد.  
5-2- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام  کاری که به خدمت  گرفته   میشوند( طبق نظر و تایید  گروه طب کار 
دانشگاه) 
6-2- نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان(اخذ تعهد نامه رسمی مبنی بر عدم استعمال دخانیات) 
7-2- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر. 
8-2- نداشتن انفصال از خدمت و یا عدم اخراج توسط دستگاهها و موسسات دولتی. 
9-2- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند. 
10-2- داوطلبان نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت آنها باشند. 
11-2- داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده (دیپلم یا پیش دانشگاهی) مجاز به شرکت در آزمون نیستند و در 
صورت محرز شدن داشتن مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده در هر مرحله حتی بکارگیری نهایی، پذیرش آنها کان لم یکن تلقی می گردد و برابر ضوابط و مقررات با آنان برخورد خواهد شد و در صورت لزوم از نفر بعد جهت جایگزینی دعوت بعمل خواهد آمد. 
2-12-شرح وظایف نیروی های خدماتی و نظافتی پیوست می باشد. لذا لازم است داوطلبان قبل از ثبت نام حتماً نسبت به مطالعه 
وظایف مربوطه و همچنین شرایط لازم اهتمام لازم را بعمل آورند.

شرایط اختصاصی:

3-1- داشتن حداقل 21 سال سن و حداکثر 35 سال شمسی تمام تا آخرین روز ثبت نام. 
2-3- داشتن مدرک تحصیلی صرفاً  دیپلم یا پیش دانشگاهی 
3-3- قبولی در آزمون روانشناختی بر اساس تستهای روانشناختی مورد عمل 
6-3- داشتن قدرت تکلم طبیعی زبان (نداشتن لکنت زبان) 
7-3-  نداشتن تغییر شکل مادر زادی یا اکتسابی اسکلتی به خصوص اندام ها که مغایر با توان فیزیکی پرسنل در ارائه خدمت طبق  شرح وظایف سازمانی باشند. 
8-3- نداشتن صرع و هرگونه بیماری اعصاب و روان 
9-3- داشتن سلامت کامل جسمانی و عدم ابتلا به بیماری مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشارخون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری های پیشرفته قلبی و مانند اینها. 
11-3- داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل 
12-3-اخذ تعهد محضری از نیروهای جذب شده مبنی بر عدم انتقال به سایر واحد های دانشگاه(صرفاً خدماتی و نظافتی) 
13-3- داشتن حداقل قد 160 برای آقایان و حداقل قد 155 برای خانم ها 
تبصره1: شرط ورود به هریک از مراحل فوق، عبور از مرحله قبلی می باشد و در غیر اینصورت داوطلب حق ادامه فرآیند جذب را نخواهد داشت.

سهمیه ها:

4- سهمیه 25% ایثارگری: 
- از کل سهمیه مجوز جذب، 30% به پذیرش ایثارگران بر اساس ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در هر آزمون استخدامی به شرح ذیل اختصاص مییابد: 
- 25% از سهمیه، با تایید سهمیه ایثارگری از جانب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و به ترتیب نمره برتر به افراد زیر تعلق میگیرد.(داشتن معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران الزامی می باشد) 
- جانبازان و آزادگان 
- فرزندان شهدا 
- فرزندان جانبازان 25% و بالاتر 
- فرزندان آزادگان 1 سال و بالاتر از 1 سال اسارت 
- خواهر و برادر شهید 
افراد شرکت کننده سهمیه 25% ایثارگری از شرط تعیین حد نصاب معاف می باشند و انتخاب این افراد بر اساس نمره برتر و در بین 
خود به رقابت می پردازند. 
2-4- سهمیه 5% ایثارگری: 
- 5% از سهمیه باقیمانده به ترتیب نمره برتر به افراد زیر تعلق میگیرد: 
- رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنها 
- فرزندان جانبازان زیر 25% 
- فرزندان آزادگان زیر 1 سال اسارت 
تبصره: کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی موسسات برای مشمولین 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (پنج درصد) الزامی نمیباشد و استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی پنج درصد ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون از طریق رقابت با سایر  داوطلبان آزاد در همان شغل محل صورت می پذیرد. 
تذکر: کلیه شرکت کنندگان سهمیه ایثارگری، حتی در صورت داشتن کارت شناسایی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ملزم به اخذ و  ارائه گواهی از بنیاد شهید می باشند.  
3-4- سهمیه آزاد: 
- کلیه سهمیه  باقیمانده مجوز پس از کسر سهمیه های استخدامی ایثارگران به داوطلبان شرکت کننده در صورت  برخورداری  از  شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب نمره به ترتیب نمره برتر اختصاص خواهد یافت. 

شرایط معافیت سنی:

موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن اضافه خواهد شد: 
الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان  شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند. 
ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر) تا میزان 5 سال. 
ج) مدت خدمت سربازی انجام شده آقایان. 
د) داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها. 
ه) سایر  مشمولین  25 درصد  و  5 درصد  در  صورت  ثبت  نام  در  آزمون،  مکلف  به  رعایت  حداکثر  سن های  اعلام  شده میباشند، در غیر اینصورت از ادامه فرآیند استخدام حذف می شوند.

مهلت ثبت نام:

6- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ 20/05/1400 لغایت 26/05/1400 نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس سایت 
 وسسه کارآفرینان آواسلامت اقدام نمایند.  
2-6- ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره  پرونده و کد پیگیری از سیستم میباشد و پس از تایید نهایی فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد. 
6- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود. 
4-6- داوطلب با تکمیل ثبت نام و شرکت در آزمون صراحتا و بصورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفاد آگهی ثبت نام نموده است و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. 
5-6- بعد از ثبت نام و تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تکمیل فرم های مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.

نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز:

7- ورود به سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت
2-7- تکمیل فرم ثبت نام هر مرحله و تایید آنها. 
3-7- تاییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب. 
4-7- اسکن و آپلود یک قطعه عکس 4*3 که بایستی متناسب با توضیحات مندرج در زیر باشد . 
5-7- پرداخت اینترنتی به مبلغ 000/ 950 ریال (نهصد و پنجاه هزار ریال) از طریق کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب. 
6-7- دریافت شماره پرونده و کد پیگیری.

نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:

فایل مربوط  به عکس خود را مطابق شرایط ذیل تهیه نمایند: 
1- عکس 4*3 تمام رخ 
2- به صورت 256 (سیاه و سفید) GrayScale   
3ت ابعاد : حداقل 300 *200 پیکسل و حداکثر 400 *300 پیکسل 
4- درجه وضوح: dpi100 
5- فرمت ذخیره: JPG  
6- حجم فایل: حداکثر 150 کیلو بایت 
7- عکسی تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد. 
8- تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد و عکس باید 4*3 باشد. 
9- رعایت پوشش اسلامی در کلیه عکسها الزامی می باشد.


زمان توزیع کارت ورود به جلسه و آزمون:

8- تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه و نحوه توزیع آن از طریق سایت رسمی موسسه کارآفرینان آوا سلامت اطلاع رسانی خواهد 
شد و  آزمون  مذکور  همزمان  با  آزمون  نگهبان  ها  که  در  اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام گردیده انجام میپذیرد. لذا  به  علت 
همزمانی هر دو آزمون لازم است داوطلبان تنها در یک آزمون شرکت نمایند. و هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نمی گردد. 
2-8- تاریخ توزیع کارت و تاریخ برگزاری آزمون با توجه به شرایط جاری کشور از طریق سایت رسمی موسسه کارآفرینان آوا سلامت 
اطلاع رسانی خواهد شد.) لذا لازم است داوطلبان بصورت روزانه وب سایت موسسه کارآفرینان آوا سلامت را جهت آگاهی از آخرین اطلاعیه ها مشاهده نمایند.

مواد و منابع آزمون:

9- مواد امتحانی شامل: زبان و ادبیات  فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی، فناوری اطلاعات، 
ریاضی، هوش و استعداد ویژه و زبان انگلیسی. (آزمون کتبی بصورت عمومی و دارای نمره منفی می باشد) 

نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه:

کلیات:  
-نحوه پذیرش داوطلبان بر اساس 70% آزمون کتبی(پس از اعمال سهمیه ها) و 30% مصاحبه تخصصی خواهد بود. 
- در صورت عدم تامین نیروهای مورد نیاز تا سقف ذکر شده، کمیته مربوطه مجاز است با رعایت اصل ضرورت گزینش افراد با صلاحیت، نمره حد نصاب تعیین شده را تا تکمیل نفرات مورد نیاز جهت تشکیل جلسه مصاحبه کاهش دهد.  
- اعلام فهرست افراد مجاز مرحله اول بر اساس نمره برتر سه برابر ظرفیت جهت صحت و راستی آزمایی مدارک پس از تایید دانشگاه از طریق وب سایت موسسه می باشد.


تذکرات:

11- انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره ماخوذه در آزمون کتبی در رشته شغلی با رعایت ظرفیت پیش بینی شده میباشد.
در صورت تساوی نمره، ملاک معدل دیپلم قرار خواهد گرفت. 
 2-11- پذیرفته شدگان موظفند پس از اعلام نتایج و اسامی نهایی طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای 
تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و موسسه افراد ذخیره را بجای وی به گزینش معرفی خواهد کرد. 
3-11- با عنایت به شرایط احراز شغل خدماتی و نظافتی پرداخت حقوق و مزایا صرفا بر مبنای مدرک تحصیلی دیپلم خواهد بود، لذا 
به داوطلبان توصیه می گردد نسبت به مطالعه شرح وظایف مربوطه، مندرج در صفحه انتهای این آگهی اقدام نمایند. بدیهیست تعهد 
لازم در خصوص عدم تغییر شغل و دریافت حقوق و مزایا بر مبنای موارد ذکر شده، از پذیرفته شده گان نهایی اخذ می گردد.
توجه: کلیه  اظهارات  متقاضی  در  فرم  ثبت  نام  اینترنتی  حمل  بر  صحت  میشود  و  مدارک  لازم  پس  از  اعلام  نتیجه  آزمون  کتبی از برگزیدگان برای مرحله دوم  آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در  آن، حتی کسب بالاترین نمره در  بین 
شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط  اعلام شده در  آگهی باشد. در غیر اینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتی به وی مسترد نخواهد شد.

نمونه وظایف و مسئولیت ها:

-نظافت و تمیزکاری واحد مربوطه طبق اصول و ضوابط تعیین شده 
ـ حفظ و نگهداری دستگاه های تلفن و پاسخگویی به موقع مکالمات 
ـ انجام تعمیرات جزئی نظیر تعویض لامپ، فیوز، کلید و رفع اتصالی های معمولی و سطحی سیم ها و تعویض سیم های معیوب و فرسوده و نصب تلفن جدید 
ـ دریافت نامه های اداری، نشریات، پرونده ها، احکام و دعوت نامه ها، روزنامه ها، کتب، جزوات، امانات و توزیع آن ها بین افراد واحدهای مختلف و اخذ رسید در صورت لزوم 
ـ رانندگی وسایل نقلیه موتوری 
ـ انجام تعمیرات ساده و تعویض بعضی از قطعات خودرو و درخواست لوازم برای آن ها 
ـ جارو کردن و پاکیزه نمودن کف پوش های کلیه واحدها، راهروها، پله ها، آسانسور و سایر قسمت های وابسته 
ـ تمیز کردن فرش، موکت، دیوار و چراغ ها و گردگیری اتاق ها 
ـ شستشو، نظافت و ضدعفونی کردن کلیه سرویس های بهداشتی 
ـ جمع آوری و حمل زباله از اتاق ها به محلی که بعدا جهت سوزاندن و یا حمل انتقال داده می شود. 
ـ گزارش مشاهدات در مورد نقایص و خرابی ساختمان به سرپرست مربوطه 
ـ بستن شیر آب و خاموش کردن های چراغ های روشن در قسمت هایی که مورد استفاده نیست 
ـ صرفه جویی در مورد مواد مصرفی و حفظ و نگهداری وسایل کار 
ـ رعایت اصول بهداشتی شخصی مانند کوتاه نگه داشتن ناخن ها، اصلاح صورت، پوشیدن دستکش و لباس مخصوص کار و استفاده از دوش یا حمام در پایان خدمت 
ـ جابجایی اثاثیه و ابزارهای مورد نیاز کارکنان 
ـ انتقال مواردی که باید به انبار انتقال داده شود یا اینکه دور ریخته شود 
ـ کمک به برگزاری و همچنین حمل میز و صندلی ها در صورت مهمانی، مراسم و یا جشن هایی که در محل کار شمار انجام میشود. 
ـ ارسال و جابجایی اسناد و مدارک بین واحدهای داخلی یا بیرون سازمان 
ـ انجام امور توزیع غذا یا تصدی امور آبدارخانه با رعایت بهداشت عمومی، حسب ارجاع مافوق 
ـ ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی با نظر مسئولین مربوطه 
ـ انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق 

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید